CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

welcome to my life~~~

selamat datang ke blog aku,,,,,,,,
selagi nyawa masih ada, selagi ada masa selagi itu aku akan mencoret liku2 kehidupan yang telah aku tempuhi,,,,,

Friday, January 7, 2011

new sem, new life...

diam x diam sem ni aku dah sem 4... wah x caya ek???? emmm masa akan berjalan tanpa henti namun setiap detik dan jam yang kita lalui mesti banyak halangan dan dugaan yang kita perlu tempuhi...
baru seminggu je kuliah aku rasa macam dah sebulan dah aku kuliah... mengapa???? coz aku rasa assgmnt sem ni sangat mencabar... maklum ar kan tahun depan aku habis.. emm pulak dah sem ni ada org baru masuk group aku.. ada orang yang aku rasa A ni macam cari aku bila perlukan je... ish x suka aku.. dah ar nk cuba rampas kawan baik aku,,, tapi x pe ar tu semua dugaan buat aku... mak mak rindu kat makkkkkkkkk.... mengapa dia muncul kala aku tidak mampu mengharunginya..... fatinnnnnnnnnnnnn aku rindu sama kamu...

iman namamu seindah kilauan bintang di syurga,,, hadirmu pengubat segala duka dan lara... tanpamu ku rasa hilang tanpa hala...terima kasih iman kerana hadir dalam diriku dan dirimu amat bermakna buatku..... 

ya allah, tabahkan hati hambamu ini untuk menempuh segala ujian dan dugaan yang mendatang..... aku takut ya allah aku tidak mampu menanggungnya,,,, 


video