CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

welcome to my life~~~

selamat datang ke blog aku,,,,,,,,
selagi nyawa masih ada, selagi ada masa selagi itu aku akan mencoret liku2 kehidupan yang telah aku tempuhi,,,,,

Tuesday, April 26, 2011

kau dan aku....

ya allah, aku mohon padamu agar memberikan seorang sahabat yang betul2 menghargai diriku... 
alhamdulilah.. kau telah makbulkan doaku ini...
teringat lagi saat seseorang ini hadir dalam diriku dan membuat diriku sangat berharga dan dilayan sebagai seorang sahabat... aku sangat bersyukur ya allah kerana kau telah menghadirkan insan yang bernama NUR IMANIE FATIHAH...thanks iman, sudi jadi kawan ngn tqa...tqa sangat terharu dan tqa rasakan diri tqa sangat bahagia bila bersama kamu.. kamu sering menjadi peneman diriku tatkala diriku dalam kedukaan dan dalam kegembiraan... kamu juga sering memberi semangat tatkala diriku lemah tanpa hala....
namun,,,
aku memohon kepadamu andai sepanjang kita berkenalan, aku sering melukakan hatimu tanpa ku duga, tidak terlintas mahupun terniat pun aku ingin melukakan hatimu...
dan ketahuilah diriku sangat menyayangi dirimu lebih dari nyawaku sendiri.. =(
andai dirimu terluka mahupun berduka, diriku turut sengsara 
andai dirimu bahagia, ku turut gembira...
IMAN, 
andai satu hari kita ditakdirkan berpisah,
ku harap,persahabatan yang kita jalinkan tidak akan terputus sampai disini
dan ketahuilah kamu adalah seorang insan yang betul2 memahami dan menyayangi diriku
kini.....baru ku dapat rasakan bagaimana adanya seorang sahabat sejati tatkala kau muncul dalam diriku...
thanks iman, sudi hadir dalam diriku.... 
sayang kamu ketat2... 
suka duka kita bersama memang tidak dilupakan dan ia merupakan kenangan yang terindah buat insan biasa ini... 

Friday, January 7, 2011

new sem, new life...

diam x diam sem ni aku dah sem 4... wah x caya ek???? emmm masa akan berjalan tanpa henti namun setiap detik dan jam yang kita lalui mesti banyak halangan dan dugaan yang kita perlu tempuhi...
baru seminggu je kuliah aku rasa macam dah sebulan dah aku kuliah... mengapa???? coz aku rasa assgmnt sem ni sangat mencabar... maklum ar kan tahun depan aku habis.. emm pulak dah sem ni ada org baru masuk group aku.. ada orang yang aku rasa A ni macam cari aku bila perlukan je... ish x suka aku.. dah ar nk cuba rampas kawan baik aku,,, tapi x pe ar tu semua dugaan buat aku... mak mak rindu kat makkkkkkkkk.... mengapa dia muncul kala aku tidak mampu mengharunginya..... fatinnnnnnnnnnnnn aku rindu sama kamu...

iman namamu seindah kilauan bintang di syurga,,, hadirmu pengubat segala duka dan lara... tanpamu ku rasa hilang tanpa hala...terima kasih iman kerana hadir dalam diriku dan dirimu amat bermakna buatku..... 

ya allah, tabahkan hati hambamu ini untuk menempuh segala ujian dan dugaan yang mendatang..... aku takut ya allah aku tidak mampu menanggungnya,,,, 


video